Sunday 27 September 2009

Moments of lace


Currently on my needles....
pure beauty!








10 comments:

  1. wow, that is simply stunning! what pattern?

    - Julie

    ReplyDelete
  2. Voyager Lace Shawl/Stole by Shui Kuen Kozinski and Benne Ferrell. You can find it for free on both Ravelry and Elann.com. I'll surely write more about it after i finsih working on it- which is almost now! :)))) It's one amazing pattern!

    ReplyDelete
  3. Stvarno je "pure beauty"! I ona vunica iz prošlog posta je divna. I ja radim zimske stvari usred žarkog leta i mislim da to uopšte nije loša stvar!

    ReplyDelete
  4. Prelep je, već sam komentarisala na Ravelry-ju. Tamo mi je boja sasvim drugačije izgledala, nekako tamnije, al' vidim da su iste fotke. Verovatno zato što je na tamo stranica bela a ovde crna. Vidiš koliko to znači! Šal mi je fantastičan, možda se odlučim da "prepišem" od tebe :)))

    ReplyDelete
  5. Divno izgleda, divno... Koja ti je to vunica? ;)

    ReplyDelete
  6. That's really a beauty! Looks forward to see it finished.

    Take good care of yourself!

    ReplyDelete
  7. Thank you all! Will post some more pictures soon!

    misho, bje šala su ionako u stalnoj svađi same sa sobom, vrlo je čudna nit i konstantno se presijava. baš zato je univerzalna. i šal slobodno "prepiši"- osim što je božanstven, i jako je zabavan - bod se izrađuje i na pravoj i na krivoj strani rada tako da nema dosađivanja! :)

    cashmercafe, koristila sam Unitasov konac od čistog pamuka- zove se Hana!

    ReplyDelete
  8. The sleeve is ignored for the lace! But it has turned out beautifully :D

    ReplyDelete
  9. kako je lijepo, sva sam se najezila!

    ReplyDelete
  10. It really is beautiful! That pattern is really something, I love how it twirls.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...